Thursday, November 19, 2015

3 Tahun Berblog income dari nuffnang TAK PERNAH DAPAT

Assalammualaikum kawan-kawan. Kalau ada sesiapa yang terbaca entri saya ni harapnya dapat membantu saya yang dalam terkapai-kapai,hehe,,macam lemas je. Dila dah masuk 3 tahun dah berblog dan dah daftar dengan nuffnang malangnya tak pernah dapat income dari nuffnang seperti rakan-rakan blogger yang lain. Macam-macam juga dah buat dalam akaun nuffnang tu tapi tiada perubahan juga.

So dengan tiada rasa malunya dila nak minta tolong sangat pada rakan blogger yang terbaca entri ni bagi sedikit panduan apa yang sebenarnya perlu dilakukan pada blog saya selain telah memnuhi nuffnang utk meletakkan banner iklan pada tempat yang sepatutnya dan perlukah pageview sampai beratus ribu org baca baru boleh dapat cpuv @ cpc??. Garu-garu kepala dah walaupun tak gatal..haaa,,,achaner tu??kata johan...

p/s terima kasih pada yg sudi membantu menyelesaikan permasalahan yang remeh ini,,

No comments: