Tuesday, September 22, 2015

Jerebu semakin teruk..

Assalammualaikum dan selamat petang semua. Sementara tunggu roti saya mengembang ni kerajinan meng'update' blog datang plak. Untuk pengetahuan semua jerebu di kawasan semporna sabah ni semakin teruk nampaknya cumanya liputan berita tak sampai la disini,hehe.

Sebelum ni keadaan pun lebih kurang dan nampaknya hari ni lebih teruk dari hari-hari sebelumnya. Tiba-tiba cuaca berubah dan bukit dekat rumah ni biasanya jelas jak pemandangannya tiba-tiba tak nampak langsung. Tu maknanya apa tu??cuaca semakin tak sihat. Entah dah tahap berapa bacaan ipu area sini.


nampak tak bayang2 bukit??tak nampak kan...huhu

pokok besar tu biasanya jelas..arini macam ada orang buat pembakaran jak..
 Semoga Allah melindungi kita dan negara ini dari perkara-perkara yang tidak di ingini. Kerana petanda-petanda kiamat semakin kelihatan.


No comments: